Santiago Morilla

Currículum vitae

Santiago Morilla. Madrid, 1973. Working worldwide as an artist and freelance illustrator since 2001. Living between Madrid (Spain) and Rome (Italy)

EDUCATION 1998: MA “MEDIA Lab” Dept. University of Art and Design, Helsinki. 1998: BA Degree in Fine Arts, Complutense University, Madrid.

ART GRANTS and AWARDS 2009: Grant of the Spanish Royal Academy in Rome, Italy. 2008: Runner up, INK 01. International Illustration Rally. Fundación Bilbao Arte Fundazioa. Spain + Runner up, Clone. 1st International Illustration Challenge. Sevilla. Spain 2007: Spain's representative at the "Bienal Internacional de Ilustración Bratislava", Bratislava.

CATALOGS and PUBLICATIONS Die Gelstalten Verlag, Ubersee mgzn, Revista Mu, Exit, El Pais, Publico, El Cultural del ABC, Pasajes diseño, Clone mag, Neo2 mgzn, On Madrid, El cultural, Arte y Diseño, etc...

hola@santiagomorilla.com

Documentos y enlaces

Santiagomorilla.com Descargar
santiagomorilla.blogspot.com Descargar
www.studio.santiagomorilla.com Descargar

Video: "El accidente en la pintura" Descargar

" Me place la idea de poder dejar una flor sobre la inmundicia ".
Santiago Morilla